Fotboll :)

2011-08-28 @ 18:52:12
Hejsan ^^
Linn här:3
spelat match idag... Gick inte bra :'(
Vi förlorade med 3-0 ( 4-0?)
Tycker jag var synd, för flera av våra spelare var jätte duktiga^^
Så jag är ödmjuk och säger Grattis järna, bra kämpat! C:
Här bjuder jag på några bilder som min tvilling tog ( Hon var sjuk och kunde inte vara med)
Här är en av våra spelare som gör ett fint utkast^^
Här är innan matchen och all tjejer lyssnar på tränaren^^
aa, det blev inte ett så lång inlägg men jag hoppas att ni nödjer er med den^^
Kram

Kommentarer
Postat av: Selena Goomezz

Fin blogg! Vet ni hur man gör "designer" till bloggar? Ni får gärna skriva en liten kommentar på min blogg som svar.. om vi vill!

Kramizzar :) <3

2011-08-28 @ 19:21:39
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/
Postat av: Josefin ;P <33

Det heter väl inkast? xP <33 :DD :*

2011-09-27 @ 15:50:01
URL: http://onepiecetjejerna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic