Jag saknar dej

2011-08-20 @ 10:44:39
hej hej!
Sorry för att vi inte har bloggar på länge!
Har inte haft tid när skolan startat och allt det där!
Ska försöka att blogga mera! LOVAR! ♥
Har nu målar naglarna lite!
Fick ideen från Internet, så den är inte min riktigt :D
men tke det vart riktigt häftiigt och kommer göra det fler gånger!
Tkr det ser lite ut som skor :D Coolt i.a.f! ♥
Var super enkelt att göra också!
1.måla naglarna i olika färger, låt torka i kanske 1 min ung
2. måla en vit rand i mitten på som är ungefär enhalv centimeter tjock.
3. måla dit 3 vita prickar på var sida av det vita stärcket.
4. gör ett < från den överta vita pricken till den understa men ett svart nagellack.
gör sendan ett > från pricken överts på andra sidan om det vita sträcket till det underta på samma sida.
Super enkelt och super snyggt :)
Jag brukar använda nagellacket Depend men använder fler andra sorter också ;)
Hoppas ni tkr det såg bra ut :D ♥
En kul grej som ska hända ikväll?!!
Jag och Linn ska gåe och se Jag saknar dej , med några kompisar!
Ska bli super skojjsigt!
Vet ej hur många vi blir, men vi blir rätt många!
Ser fram imot det!
För er som inte vet vad Jag saknar dej är så är det en bio( film) som handlar om två tvillingar!
(Lite komiskt i tanke på att jag och linn är tvillingar och att vi ska se bion med Alle och Jossan som också e tvillingar Cx) Filmen ska tydligen vara väldigt sorlig och jag hoppas jag inte gråter ( Så mke :3) Är väldigt känslig för sorgsna filmer!
Aja , jag får väll sitt och bita mej i läppen eller nåt så jag inte får värsta utbrottet!
Skulle vara lite pinsamt.... :3
Kraaam

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Super fint målat av naglarna! :)

2011-09-02 @ 22:01:40
URL: http://ninnienderins.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic