Haaaaaallloooojsan

2011-12-30 @ 22:24:15
Jag trodde seriöst  att det var nyår idag. Ja, visst har man koll? ^^"

Skulle ha träffat jennifer idag, men hon ställde in :cc

Sitter nu istället i alice's soffa, äter chips och popcorn, dricker julmust och tittar på stålmannan :D
Jag har inte sett den förut ! >.<

Alice och jag gjorde ett videoinlägg imorse! Men.. vi la aldrig upp det, för vi inte orkade ta med ossmin data till Alice.  Det är tackvare henne som jag bloggar just nu :s Hon tvinga mig. MEN !
Imorrn ska jag uppdatera flitigt! :D


Sjukt tråkigt inlägg, förlåt. Men jag har huvudvärk och jag är trött :)
Pussohej!    

Kommentarer
Postat av: hilda

Hej!

Ville bara kika förbi och önska er ett GOTT NYTT ÅR!

Kika gärna in på min blogg för smink/hårtips, musik m.m

Kram :)

2011-12-31 @ 13:32:33
URL: http://lifeashilda.blogg.se/
Postat av: Emma

fin blogg, kolla gärna in min med och släng gärna in en kommentar om ni har lust med det. följa varandra via bloglovin? :)

2011-12-31 @ 15:37:54
URL: http://emmawidahl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic