Kamera!

2011-12-08 @ 08:10:10
Nemen hejsan, hejsan! :) Och god morgon på alla ;)
Så här på morgonen tänkte jag bjuda på lite bra musik ;)

Coldplay- Christmas lights

(tagen I Porträtt-läget med ingen blixt på)


Det äe säkert som några som undrar vilken kamera sandra och jag använder, och det hade jag tänkt att berätta ;)

Sandra och jag är ganska nya med våran system kamera och har därför inga andra objektiv än det vi fick med.
Men vi använder oss av en Nikon D3100
Till det har vi objektivet som kommer med ;)
Sandra och jag brukar för det mesta inte orka ställa in kameran i manuellt läge, utan använder oss nästan bara av "inge blixt" - läget, annars brukar vi ställa in så de inte blir blixt!
Speciellt Sandra har något imot blixt, jag tycker det är okej, men sandra accepterar det inte... :P
Ja ska oxå ursäkta, som ni kanske har märkt är vi ibland välldigt dåliga på att lägga in inläggen i olika kategorier...
Men det har jag tänkt att vi ska bli bättre på!
Hoppas ni inte stör er på det allt för mycket ;)
Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: HANNA

hej! vinnaren av tävlingen du anmälde dig till är nu avslutad! kika in här för att se om det var du som vann:

http://hannalovisasol.se/2011/december/accessoarer.html#comment



glöm inte heller att anmäla dig till dagens lucka:

http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalender-dag-8.html



kram!

2011-12-08 @ 17:48:24
URL: http://hannalovisasol.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic