Morniiing! :DD

2011-12-07 @ 08:30:55

Good Morniiing!! :DD

Sovit gott? det har jag iallafall! :)

Sandra är sjuk idag så de är bara aliice, friida och jag i skolan Men de funkar ju oxå.

Hoppas ni GILLAR SNÖÖ LIKA MYCKET SOM JAG! C:

 


IIIIIIII!!! DET SNÖÖAR! :DD
Jag kan inte fatta att det snööar?? Stora flingor dessutom! C:
Sånt här gör mina mina morgorna glaada! YAYH!! :DD
Nu har friida och aliice dykt upp :DD men det snodde mitt tuggummi... :'( Men de ee CHILL! :DD För jag köpte tuggummi i igår ;)
Sandra och jag har oxå köpt julklappar igår! :OOO
men jag kan inte avslöja något än... :)
Har ni jul handlat något än?
Jag är en sån som gärna handlar ganska tidigt så man får det gjort, men vissa föredrar ju att handka lite närmare Jul ;)
Tänkte bara tipsa om en bra hemsida där man kan hitta massa roliga julklappar om man har svårt att komma på något!
(klicka på bilden ovan för att komma till hemsidan! )

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic