Ångbots-Bryggan :)

2011-07-06 @ 22:39:43
Tjoobaloolo! :D

Linn och Sandra åkte hem innan vi skulle lägga upp det hära inlägget men vi kan låtsas att dom har vart med och skrivit! :D

Medans Frida då har vart på Grönan har då Linn, Sandra och jag har idaag vart på super roliiga.... *trummvirvel*
.....Ångbotsbryggan, yeey! ^^
Nejjmen  det var faktiskt skönt och göra ngt och inte sitta inne hela dan ^^
Vi hade det mysigt och åt vattenmelon och drack safffffft. Sen så doppa vi fötterna, elr iaf jag doppa mina fötter ung till höfften, så mina shorts vart lite blöta, hehe :D

Det tog ung en halvtimme och gå dit, typ 3km tror jag att de va! Om man går fram och tbx och då vart det 6km,om ngn inte kan räkna ut det, phuu jag vet vi är duktiiga!

Mamma tvinga på oss hattar och kepsar vi fick typ välja på 4 kepsae och en blå "fiin" hatt. Linn och Sandra valde två likadana kepsar och jag valde den blå hatten som ni kan se sen på bilderna :)

Linn idaa! :D

Japp och det var jag idaa :D
Med förtjusande hatt :B








Kraaamis Alice, Linn och Sandra :)<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jätte fina bilder ^^

2011-07-09 @ 10:05:23
URL: http://lilomilo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic