Party Party all night long...

2011-07-09 @ 18:58:15
hej hej! Sanrda här ^^
Dagen började med att jag kom på att jag hade typ sjukt mke att göra idag o.O
Jag skulle hinna med att pyssla lite , städa ( EN MASSOR! ) och hinna fixa mej innan vi skulle på tripp till kusin Felicia :)
Grattis Felicia på 11års dagen :D
eftersom jag redan har givit henne presenterna så kan jag berätta vad det var vi köpte.
Vi köpte
♥ Pyssel sätt
♥ lite grejor man har när man pysslar
♥ lite roliga Bokstäver
♥ lite lite sööta pappren m.m.

aa det var det vi köpte till henne, sen fick hon ju presenter från alla andra också ^^

Men när mamma,linn och jag sprang in på skärholmen vart vi typ shopp galna men vi lugnade ner oss så gått det gick och försökte inte köpa något, men eftersom det nt gick så bra så skyndade vi på så snabbt som möjligt och bestämde isället att vi skulle åka dit någon annan gång och shoppa :D
Har fått typ super mke insperation till pyssel, kanske lägger till ett inlägg om det senare. :D

Men i.a.f när vi var på skärholmen kom det fram en sändär säljar gubbe och frågade oss om vi ville ha hår.... trodde jag han sa men i själva verket frågade han om vi ville ha vågat hår, mamma tackade snäll nej och så fortsatte vi våran rusch därifrån...
Vet inte hur ni tkr men när det kommer en sånfär säljar gubbe blir jag alltid skakis och lite nervös på något sätt, tkr det är lite jobbigt...

Nu ska jag fortsätta vara med mina kära släktingar
Kraaam Sandra :D


Ps. en video linn ville ha med Ds.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic