Stan;)

2011-07-01 @ 16:09:47
Tjoohoo!^^

En ganska friisk Liinn här;)

Idag har sandra och jag åkt buss in till södertälje;)
(Är asskönt nu när man slipper massa byten!!)

Buss chaffisen var lite konstig ...
när vi kom på sa han:
" Snygga tjejor" Lite perverst?? (Han var typ 30+!)
På bussen mötte vi Elin och Jennifer, dem skulle oxå till stan^^
Så vi fick sällskap på bussen:DD

När vi kom fram så skildes vi åt och sandra & jag gick och köpte en -Hemlig- presen till mamma, jag skriver inte vad det är för att mamma läser då & då våran blogg;3
När vi köpt present åt mamma så gick vi till Bibloteket! xD
Låter hur töntigt som hälst, men sandra & jag törstade efter Böcker! Så det blev som det blev....
Aja när vi kom in på bibloteket var det döds tyst... Jag vet att det brukar vara tyst i biblotek, men det blev så välldigt tyst i just det här bibloteket!!
Var nästan lite läskigt till en början....!!
Sanda och Jag plockade iallafalll på oss 3 böcker, vet inte om ni känner till dem men det heter "Arvet", "Under din hud" och " Ful eller snygg?" Alla böckerna till hör serier som vi förut läst;)

Sen händer något pinsamt... Vi går och ställer oss i "Kön" (Består av en vilsekommen gubbe)...
Då brister vi ut i typ fnitter...Dödstynstanden bryten....!-.-'''
Tanten som hjälpte oss kollade lite konstigt på oss..xD Aja vi fick iallafall hjälp med var vi kan låna det någonstans!:DD
Så nu har vi precis kommigt hem, jag sitter och äter Rabarberpaj, som sandra och jag gjorde igår:3




Här får ni hur sandra och jag såg ut ida ( Hade redigerat bilden bättre, men det står att bilden inte får vara större än 8MB och bilderna jag redigerat var ty 12MB)

Sandra^^

Jag:3
( Vet att min mun ser lite mupp ut... Men tyvärr blir jag nog inte alltid så bra på bild^^ Alla har inte den talangenxD)



///Puss & Kram Liinn:3

Kommentarer
Postat av: Helene

Fina döttrar jag har! Present hm nu blir jag nyfiken ;)

2011-07-02 @ 23:04:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic