Awesome :DD

2011-06-16 @ 22:16:18
Ja, som i inlägget nedanför nämde så spelade jag och min klass brännboll mot alla lärare, en trevlig grejj som alla sexor gör varje år, och idag bröts traditionen om att lärarna alltid vinner genom att VIII VAAANN !! :DD
Sjukt stolt, verkligen ! <3
Våran klass kommer gå till historen!
Första gången på över 7 år ! Gjorde själv ett frivarv ! ;)
Vinsten var inte direk väntad eftersom i början av matchen, tog lärarna lyra, efter lyra, efter lyra ..
Men sedan när vi kom ut på plan för att hämta bollar, så visade det sig, att de faktiskt inte var så bra som vi trott.
Många av dem fastnade vid första konan efter ett..eh... mindre bra slag .. xD

Sedan en till trevlig grejj av flera idag var att vi fick våran avslutningslunch. 
En till tradition vi har på våran skola.
Vi får en trerätters lunch, i en dukad matsal och där maten severas av lärarna, känndes mycket bra !
Menyn bestod av:
* Vitlöksbröd och tzatziki
* Fläskfilé, pommes och bearnaisesås
* Glass och jordgubbar
Allt var väldigt gott, det gick med ens upp för mig att vi har ett ganska bra kök.. ;)
Är dock inte speciellt förtjust i glass, iallafall inte sådan glass i "låda" kulglass så jag åt upp mina jordgubbar och gav sedan över min glass till Patrik :D
Alice var med under hela dagen, hon kunde dock inte vara med under lunchen eftersom de inte hade räknat med henne, hon satt då och väntade vid fotbollsplanen, alla trodde att hon dragit men det blev en glad överaskning att hon var kvar ! <3
Sen efter skolan åkte jag hem till Eric :D
Hade tråkigt, typ. Gjorde egentligen ingentling.
Men fick därefter skjukts till en klassträff, eller vad man ska kalla det xD
Nere vid stranden, myyycket lyckat tycker jag !
Hade roliga aktiviteter som jag annars inte skulle ägna mig åt, men som nu va mycket roligare, saker som vollyboll, dragkamp (girlpower!<3) kubb och typ raketboll eller vad det nu heter..xD
Jag badade dock mest !
Åt övermycket goa saker, marshmallows, chips, ostbollar och sådana finfina grejjor. ;)
Det är så synd att man ska skiljas från klassen, speciellt nu efter klassresan när man lärt känna nya kompisar ! :D
Men det ska även blii sjuukt skönt ! :)
Har tyvär inga bilder från dagen, eftersom jag, slarvigt nog glömde kameran hemma imorse... :/
Kram Frida ! >:D<3



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic