Hejj :DD

2011-06-06 @ 18:25:35
Igårkväll hade vi filmkväll hemma hos Linn och Sandra, vi hade hyrt filmen Winter's bone och bjudit in kompisarna Gustav, Martin och Mikael. Filmen visade sig vara väldigt tråkig och vi bytte sen till Superhjältarna !
En av världens bästa filmer, verkligen !
Efter filmen blev det fotbollsmatch med tjejjerna mot Mikael och Gustav, Martin hade åkt hem.
Hela kvällen slutade i vattenkrig och blöta tröjor för vissa.. ;)


Idag har vi varit och spelat fotboll med Gustav och Sparkle-Adam.
När vi hade tröttnat och hälften av alla var blöta gick Gustav och Sparkle Adam hem till Gustav, och vi gick hem till Linn och Sandra  (Jag, Frida, Linn och Sandra) typ i 15min :O
Men frida och jag tyckte det var så trevligt att gå så frida och jag stanna hos linn och Sandra och packa tog en glass och drog hem till Frida, vi gick alltså och med typ 5kg packning var :OO. Men det är lugnt vi hade matsäck.
En banan knäckebrööd kakor och riskaka :)
Vi va borta typ en timme, men det var en väldigt trevlig timme ! ^^

Har dock inga bilder från detta, alla bilder har våra käre vänner Linn och Sandra, men de har inge internet och kan inteladda upp bilderna ;)

Alice och Frida ;)

Kommentarer
Postat av: den där coola killen ;)

nejmen, Gustav ! :O de är jue jag ! xD<3

2011-06-06 @ 22:02:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic