Match + Bad :D

2011-06-12 @ 18:57:04
Tjeena!
Idag har jag, Linn, Sandra och Frida spelat en internmatch (fotboll för dom som nt vet ;)) Det vart 4-0 till mitt och Linns lag "dom vita" och vi fick läsk som priis >:DD Men det vart ju såklart läsk över till det andra laget så alla fick en vars sin, själv så tog man en god trocadero :)

Sen någon timme efter matchen så åkte Linn Sandra jag till sundsviik och bada. Fridaa ville nt följ och bada, men hon lät lite seg när jag ringde frågade ^^ det var verkligen jätte skönt i vattnet. :) men det var nt så mkt sol och blåste lite men vi hade mkt sköjjigt ändå och frös nästan i hjäl pricis innan vi skulle åka hem!

Stackars Linn och Sandra har inge internet igen efter att blixten slog ner i deras rauter och gick sönder så det kmr väl ta ett tag inan dom kan uppdatera bloggen iaf hemm i från ^^

Bjuder på en lite radom bild från Linn och Sandras husvagn ;D

// Alice :DD<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic