Filmkväll ! ;o

2011-11-05 @ 20:55:20
Var på filmkväll hos Gustav igår, med Piff, Puff, Alice, Gustav, Micke och Giill! :3

Vi skulle titta på skäckfilmer! :D
Boogeyman och The haunting... DÖN DÖN DÖÖÖN !

Fast neeeii. Tyckte inte att de var läskiga :'O
Hade värsta förhoppningarna om att bli jätterädd. Men..nej. Inte alls. Tyvär.
Fanns dock andra i soffan som blev rädda (skiträdda..?)

Jag nämner inga namn.. Sandra ;)

Har några fina bilder från kvällen, som jag generöst delar med mig av :DD









Jag hoppas att ni förstår att det är jag som ligger där mellan Gustav och Sandra :3


Kraaaam Frida ! OuO ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella

Tack så mycket :) Allt bra idag?

2011-11-05 @ 22:40:58
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

tack :D

allt bra? ^^

/ http://smnmode.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic