Heh...hej :§

2011-11-20 @ 13:06:16
Jag vet att jag sa att jag skulle blogga varje dag.. det sket sig ;o

Jag skyller dock på Alice! 

I fredags hade filmkväll och sova över hos Alice med Linn, Sandra, Micke och Gustav och Vendela! Fast Vendela sov inte över :'c
Tittade på massa film :)
Fredag kväll - Gladiator och Mean girls (skojj, med tanke på att det är en sådan tjejfilm ^^)
Lördag morgon - Harry Potter 7, del 2 och Asterix och Obelix kleopatra :)
Somnade under Asterix och Obelix kleopatra, så rolig tyckte jag att den var :) Lite komiskt var också, att vi åt kanske en halv påse chips under fredagskvällen, men under lördags morgon klämde vi i oss 1,5 påse! Skillat?

Tror inte jag sov något alls under natten.. 5 timmar kanske, vilket inte är något alls, enligt mig som hellst sover 13 timmar :) Linn snarkade, Micke gjorde något konstigt ljud, jag låg och vände på mig nonstop, vettefan varför jag bara inte somnade och låg still. Kl 6 typ, snarkade Linn mer än mänskligt och det blev ljust. Jiippeei.
Micke vaknade, så vi började prata, men vi tänke fan heller inte på att viska, vi typ skrek. Alla vaknade, skitsura. Heh. Så var hela helvetet lös. Gustav, jag och Micke blev strikt tillsagda att hålla käften, vilket inte gick. Alla andra ville sova, och försökte förgäves ända till kvart i 8 då vi startade Harry Potter :§

Jag dog ett 20-tal gånger under morgonen. Då jag vaknade efter att ha sovit under sista filmen, då vi skulle äta frukost, då jag blev tillsagd av Alices föräldrar att bädda två sänger med Gustav (då dog jag säkert 10 gånger) När Gustav tog min plats på madrassen OCH tog mitt täcke. Då alla åt frukost, utom Micke som städade, frivilligt, då dog jag av garv. Ah. Jag dog iallafall några gånger. :c

Jag var SÅÅÅ TRÖÖÖTT sen när jag cyklat hem från Alice typ kl 3 eller något. Somnade sen på kvällen medans jag tittade på gamla naruto-avsnitt. Fan hemskt att man måste vänta typ en vecka på att ett nytt ska komma ut :c

Jag har INGA bilder från kvällen. Helt sjukt dumt att vi inte togra bilder, alls. -.-


Jag hatatar att läsa långa inlägg utan bilder, förlåt.
SÅ JAG LÄGGER UPP BILDER PÅ MIG OCH ALICE, som vi tog för några dagar sen! Vi hade helt sjukt roligt när vi tittade på en massa bilder vi tagit med webben, men någon konstig effekt. 










Fan sjukt ju!
Kram Frida! :) <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic