Random, yes, here we go.

2011-10-12 @ 21:23:38
Heeelllooo! :D ♥

Eftersom mammas dator har kommit tillbaka från reparationen efter att någon (...) haft sönder den (:S), har jag kunnat fixa en bild! :DD

Alice tog en bild på mej när jag hade sminkat halva ansiktet, fixat håret på ena sidan huvudet, för att se vilken skillnad det blir, och hur mycket man kan dölja sig under smink.
(sminkade mig dock mer på bilden där än vad jag har annars, just so ya know)

Men ignorera mitt sura face på bilden, snälla! :S

Eheheh.. :)
Men som sagt, skillnad blir det! ;)

Inte mycker mer att skriva förutom att jag är trött
och fryser extremt! Men det är ju en trevlig blandning! :D

NattiNatti :) ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic