Beställer! C:

2011-09-10 @ 14:56:40
Hejsan! ^^

Linn här ;)
Sitter och ska beställa data fodal och hörlurar :D
Yay! ^.^
Det ska bli till sandras och mina macbookar ! :)
Här får ni lite bilder ^^
(Dom är köpta på www.laptop-skydd.se och www.mrgizmo.se)
Sandras:) Hittar ni Här
210/260 :-
Min ^^ Hittar ni Här
210/260:-
Sandras hörlurar :) Hittar ni Här
75:-
Mina hörlurar ;) Hittar ni Här
75:-


IDAG!

Klockan 7 ska sandra och jag dra till vendela :) Ska bli super kul, ska på filkväll, ska se Red riding hood! :O
Verkar jätte bra! :DD
Har för övrigt vart på stan och letat hörlur och fodral idag... men nada, vi hittade inget, så det fick bli att beställa på internet istället! :D
Men hittade vad jag tycker fiina där ;)
Köpte istället lite gott på stan (eller rättare sagt mamma köpte ;P ^^)






Hoppas ni har en bra' da! :)

Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-09-10 @ 22:41:21
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic