MoRgOn! B )

2011-09-30 @ 08:35:39
Heejj!
Nu är det een ny adag igen ;) ( Som vanlig då ;P)
Idag ska kanske jag, Sandra & Frida sova hos Aliice ^^
Då ska vi kolla på Remember Me, med Robert pattinson !
Trailern:
Japp, som ni ser verkar den super duper bra!! :O <3
Jag bjuder på en vacker bild när sandra och jag sitter i skolan och väntar! ;)
Sandra ska nämligen ha skolfoto idag, jag hade igår ! C: Det ända synda var att jag vart nervös och jag tror att det såg ut som jag satt på spikar på bilden! :O
Kram och ha' en bra daag!! - ^.^ -

Kommentarer
Postat av: Vilma <3

Den filmen är jätte bra!<3 :D

2011-09-30 @ 10:13:46
Postat av: © sarastille

Gillar du hösten? Isåfall, vad är det bästa med den? :D svara här och ge mig lite inspiration;

http://sstille.blogg.se/2011/october/ive-heard-about-this-thing-called-autumn.html#comment

2011-10-01 @ 21:46:21
URL: http://sstille.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic