Torsdag it is ;D

2011-09-22 @ 21:32:19
Tjosan Hoppsan alla! 

Jag har inte så mycket att skriva om idag förutom att jaghar vart i skolan och sen har jag chillat så helt otroligt mycket! Ohh visst är det skönt och intr ha något att göra ibland. Har bara legat i min soffa med tv och dator kan det bli bättre eller?

Det här var de kläder jag har haft på mej iidag. Tröjan är också från när jag och linn. sandra var på stan i måndags  ;)
Ett kläd tips från meii!
Om du känner dej tråkig och grå sätt då på dej färgglada accesoarer eller varför inte ett par snygga strumpor?

Kommentarer
Postat av: Felle

En sådan halsduk har min kompis den är jättefin och de andra sakerna du hade köpt var också jättefint ^^

2011-09-23 @ 14:35:49
Postat av: M*

Trevlig helg ♥

2011-09-23 @ 21:07:06
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Alle<333

Du e såå sööt Aliice!!!<333

2011-09-25 @ 22:00:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic