Jaaag är rädd :(

2012-08-11 @ 22:49:12
Heeej! Ahhhhhhhh det är en syrsa i mitt hus, jag tror att den hoppat in genom ett fönster. Jag är ensam hemma och vet inte vad jag ska göra, jag skulle kunna gå och döda den.. MEN DET LÅTER JU SÅ LÄSKIGT! Slår vad om om jag kommer nära den kommer den hoppa på mig och döda mig eller försöka para sig med mig. Jag tror jag kommer att bli döv eller i allafall få tinitus om det kommer fortsätta så här. Hejdå livet.
 
Liiite godare nyheter, jag har köpt en ritplatta (Wacom Bamboo Fun Pen & Touch Medium) ! Köpte den på Tradera den är alltså begagnad total så kostade det 910 kr. En vanlig runt 1700 kr så jag sparade alltså 790kr på att inte köpa en ny, lätt värt!



//Alice

Kommentarer
Postat av: Jag

måste man ha photoshop för den? för visst kopplar man in den i datorn??

Svar: Man behöver inte ha photoshop eller något annat rit program för att använda plattan :)
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-08-12 @ 09:49:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic