jag vill ju inte klaga... eller nått.

2012-08-28 @ 21:32:29
Iiiiiii, kan inte förstå att jag gick klädd såhär! Tröjan instoppad i påtok förtrånga jeans shorts! och sen ett par natt-svarta leggings! Man ska ju inte klaga men tänkt om jag kommer se tillbaks om ett år igen och säga samma sak? Hur kunde jag se ut sådhär? 
Nu ska jag sluta klaga och gå och lägga mig, är ju super trött efter fotbolls träningen! Ska ha match i morgon kväll vid den här tiden... förstår inte hur jag kommer orka. Nu blir jag stressad godnatt.
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic