LOOKBOOK.NU

2012-08-30 @ 20:19:00
haft en depp dag idag. Det ända bra som har hänt är att jag fick gå hem tidigare men då var ju det därför att jag skulle kolla upp min trasiga arm. Var nästan 3 timmar på sjukhuset (2 SJUKHUS!!! <-- Desperat) Dom röntgade armen och sen fick jag vänta och sedan gå till en ortoped... De sa att det va någon vätska (?) i min arm typ? Forstod inte så mycket. Aja, behöver inte gips iallafall men jag tror mamma ska göra en mitella imorgon, för det blir så jobbigt at gå och bära på armen, hehe.
Kände att jag behövde inspration när jag kom hem så gick in på Lookbook.nu och kollade på lite fiiina människor.
 

Kommentarer
Postat av: ▲L I N N

Fin bild :D

Svar: tack! :)
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-08-31 @ 07:06:50
URL: http://www.linnslifeee.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic