Neeemen åå

2012-08-31 @ 08:31:00
Heeej, hallå ! AAA ska få en ny mobiiil! Jag ska byta till ett billigare abonemang och då fick man tydligen en mobil på köpet. Men man får dock bara välja mellan två.. Men dom två mobilerna är snäppet bättre än min så det är ju bra! .

Här är det 2 mobilerna jag får välja på



         
Jag tror att jag kommer att välja Samsungen eftersom jag har ju redan en htc. Dessutom så har både Linn, Sandra och Frida Samsung, så då kan vi vara en big happy Samsung family :)

Är det någon som har någon av de här telefonerna? Är dom bra?






Kommentarer
Postat av: ▲L I N N

Samsung helt klart! De håller bra, har haft min samsung galaxy S i snart 2 år, och den fungerar fortfarande, dock vill jag ha en iPhone hehehheh.

Svar: De låter ju hel nice, tack! :D
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-08-31 @ 13:21:08
URL: http://www.linnslifeee.blogg.se
Postat av: Nora

SAMSUNG!!! Särkilt i vitt! ;) Eran blogg är jätte fin!

Svar: SKA BLI CHÄFEN! OCH TACK SÅ MYCKET!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-08-31 @ 16:22:37
URL: http://www.noraslifeee.blogg.se
Postat av: Frida

Samsung Galaxy Ace är riktigt bra . Den är lagom stor och är lätt att förstå sig på :)

Svar: Men det låter ju jätte bra, tack!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-08-31 @ 19:32:38
URL: http://borntobemi.devote.se
Postat av: Liivi

Jag har också en htc wildfire s! Jag tycker att du ska ta htc:n för min mamma har en samsung galaxy ace och hennes kamera har gått sönder+ att toutchen (stavning?) har krånglat ibland... Men det är ju ditt val :)

Svar: Aaah, okej då ska jag tänka på det! Jag hade en kompis som typ också sa att den var jätte dålig, haha ^^
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-09-01 @ 15:27:27
URL: http://liivislife.devote.se
Postat av: Isabella

Jag har en Samsung, och min syster har den andra. Vi köpte den samtidigt och de sa att de var lika bra men samsungen är MYCKET bättre. den andra krånglar massor.

Svar: Det låter ju jätte bra! Nu blir jag rätt säker på att jag vill ha samsung telefonen, haha ^^
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-09-01 @ 20:43:05
URL: http://isabellasrum.blogg.se
Postat av: ida :D

jag har samsung galaxi ace och jag älskar den!! :D den är jätteee bra och fin och allt! rekommenderassss :D

Svar: Okej tack så mycke!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-09-02 @ 20:29:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic