Utflykter o annat.

2012-08-17 @ 17:58:05
Jaha, nu har jag vart sådär X-tra dukti & vart ute och sprunigt! ( fast jag hade inte så mycket till val.. eheh)
Känns alltid så trögt i början när man inte har kommit in i "andra andan" eller in i ett tempo eller vad man ska säga. Har ni tänkt på att man nästan aldrig ångrar ett träning pass? Tänkte skriva lite on träning & motivation någon annan dag om jag kommer ihåg. Nu ska jag gå och äta Räkmacka= gott.
Tröja - hollister
Tränings tröja - Deeenmark

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic