'Every day'

2012-12-07 @ 15:34:00
Mys,mys nu när det har kommit massor av snö! Är så ljust ute! Man blir så himlans mycket piggare och man orkar att göra mer saker!...Fast inte riktigt alla saker som man egentligen borde göra, typ att jag borde pluggat mer till hemkunskapsprovet idag. Men nej, vädret hjälpte icke. 
Provet var hemskt och jag skrev som en galning för att hinna med alla frågor. Hann skriva i alla frågor förutom en halv! Känns skönt nu när det är gjort iallfall, brukar annars vilja gå och "dra" i saker lite längre!
Är ni som mig? Vill ni vara sist när man redovisar eller vill ni bara få de överstökat och väljer att vara först? 
 
Har för övrigt bara pluggat idag, åkte en 1h tidigare än vanligt till skolan och satt och pluggade, skönt att få lite arbete gjort innan det blir så mycket prat och mycket männsikor, brukar annars tappa koncentrationen så lätt då!
Åkte en jätte ,jätte snabbis till stan, hade tänkt kolla på julklappar men hann inte ens gå in i någon affär innan mamma kom med varma bilen och Sandra och jag fick skjuts hem! >:3
Nu ska jag plugga liiite till, sen tar jag en väl förtjänt fredag! KRAMSÅLÄNGE.
(Min lugg var inte riktigt så stökig idag... tror jag iallafall inte.!? Lockade sig påväg hem.. :C)
/// Linn

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic