Kan fortfarande inte slappna av

2012-12-19 @ 22:40:27
 


Skolavslutning imorgon och Julafton om 4 dagar, är det bara jag som inte greppat det än?
 
Känns inte riktigt som om jag lever på riktigt just nu. Jag bara driftar runt, väntar på den stora smällen när stressen slår till igen, en stor skoluppgift eller något annat jobbigt. Jag är ständigt på spänn och blir snabbt rastlös eftersom jag nästan förjuder migsjälv att slappna av, för jag måste vara beredd ifall något händer. 
 
Bara jag som känner så, ah, okej :c
Kan iallafall inte slappna av, tanken av ett långt härligt lov känns för bra för att vara sant ^^
 
 
Ska bli jättehärligt iallafall, helt otroligt.
Har lite småplaner för lovet, men om jag känner migsjälv rätt så kommer deinte bli av.
Slappa all the way
 
 
                                                     Har ni några planer för lovet? (:♥  // Frida
 
 

Kommentarer
Postat av: tove N.

Det är knäppt att det har gått så snabbt!

Sv: ja, det var gott. (:

2012-12-20 @ 08:38:02
URL: http://towwis.blogg.se
Postat av: Hanna

Kände precis som du men jag fick jullov igår så nu har jag slappnat av.

2012-12-20 @ 16:48:50
URL: http://hanzenpanzen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic