Mheheh

2012-12-16 @ 13:39:15
HEEEJ. Jag blir depprimerad när det är plus grader jag tycker det är fint när det är kallt och det är puder snö. Dessutom så är jag hemma hos Frida och jag tog sparken hem till henne, vet inte om det kommer att fungera när det är plus grader. 

Ser inte riktigt fram emot imorgon eller hela skol veckan över huvudtaget. Vi ska typ åka jätte tråkiga skridskor gå på julmarknaden i gamla stan. Helt sjukt tråkligt årkar inte. Men just för stunden är jag glad och avundsjuk på Linn och Sandra som faktiskt gör något med sitt liv.
 
//Alice

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic