tiden flyger fram...

2012-12-23 @ 09:25:34
HEJ! 
Det är söndaf idag och det betyder kort och gott att det är 1dag kvar till julafton! HELT SJUUUUUKT! Tiden har bara rusat fram och det känns som jag är kvar i november/oktober?!! 
Har ni hängt med? Känns det som det är den 23e idag? 

Satt i alla fall upp granen igår så nu är det julkänsla och jag har börjat att förstå att det faktiskt är den 23e idag! 
Hela igår var jag påtok för lat för att blogga. Det ända jag gjorde var att proppa världens bästa köttbullar mamma,sandra och jag gjorde! (brukar inte gilla köttbullar!!) Sedan smaskade jag massa god smörkola som vi också gjorde! MUMS.
Får se om sandra och jag gör en videoblogg sen som kommer upp på julafton...? Kanske om vi hinner! Ska göra massor av saker idag (dock ingen julhandling, det är jag klar med!) 
GOD JUL PÅ ER OCH VI SES SENARE!
//Linn
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic