Ta'de chill ;)

2012-02-07 @ 16:55:50
till alla bloggläsare : Ta'de chill, vi ska visa den nya så snart den är klar! :D lovar! ^^

Joo, nu sitter jag och slappar på golvet igen, denna gång för att jag inte orkar flytta på mig... Har egentligen inte tid till att blogg, men, men jag kände ett behov ;) så ni får ett snabbt inlägg, med en snygg outit som jag vill haaaa! ( soory för den dåliga kvalitén :S )

Så jäklarns snygg med sånna shorts! TT-TT men jag har inga pengar kvar till kläder... :( SAAD FACE!
Men, men som den gumma jag är så kanske jag hittar lite små mynt C:
Men nu måste jag verkligen skynda mig... Hej då, ses sen :DDD

Kommentarer
Postat av: morningtwinkle

nice blog :)

2012-02-07 @ 20:43:07
URL: http://morningtwinkle.blog.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic