less på allt ibland

2012-02-16 @ 10:55:38
Meeen vad hände nu ?
Där går man till skolan med ett löjligt leende på läpparna för att man är på något sätt få fånigt glad, och sen BÖRJAR MAN MÅ ILLA ? :O Inte bra alls!
Fick ont i magen , började må illa och åkte hem.
Så blev det. Så nu ligger jag här och har fått lite ont i huvudet och orkar inte göra någonting.
Meen så kom jag på att jag kunde kolla på The Vampire Diaries som jag började kolla på för ett tag sen, men då vill inte datorn? Less man blir i bland.. på allt.
Men men! Ska inte deppa ihop helt, om jag väntar till räckligt länge så kanske avsnittet som jag är på sätts igång? Vem vet? JAG LITAR PÅ DEJ DATORN, LAGGA SNÄLLA INTE IHOP NU!




Kommentarer
Postat av: amanda (foto)

fin blogg ni har! Allt bra ? :)

kram

2012-02-16 @ 13:02:05
URL: http://amandasfoto.blogg.se/
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför 500-600 läsare!

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/february/dagens-blogg-16-februari-2012.html#comment (direkt länk)

Kom ihåg ju mer du kommenterar desto större chans har du! :)



Lycka till! :)

2012-02-16 @ 19:10:13
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic