Din speciella stil

2012-07-24 @ 10:56:00
Tjohopp! Just i detta moment sitter jag nog och myser i solen i Danmark!
Tänkte berätta lite av om en sak jag har tänkt på ända sen jag var pytte ytte liten!

Varje person har en speciell rit stil!
Kanske är svårt att se när man tittar på sig egen teckning, men om man kollar på en kompis teckning blir det betydligt enklare att se!
Man har något som markerar att det är man själv som har gjort den.
Tycker att det är as härligt att se olika stilar!
Alla har sitt sätt, sin kundskap och tänker på olika vis vilket leder till att man gör på sitt eget vis!

Men vad är egentligen du när du tecknar?
Det kan vara saker som att dina täckningar ser bättre ut från sidan, att du ritar med tjocka/tunna linjer, du har alltid tjocka armar på dina gubbar, du ritar allt snett, du har alltid ett tjockthuvud, du ritar properttionerna ihopt tryckta eller att benen alltid blir för korta!
Oftast ser men inte de här " Markeringarna" av sig så tydligt men dina kompisar har säkert lättare att se dem!
 
Några av de grejer som mina kompisar ser som uttrycker mig i teckningar jag gjort är b.l.a
De är oftast sketchiga (elr hur det stavas :3)
De ser lite oklara ut
Håret är oftast på ett speciellt sätt
Huvudet är oftast lite runt och stort

Vad uttrycker dig i teckningar? Fråga dina kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Liv

Jag ska också till Danmark idag, man får hoppas att man kanske stöter på dig :)

2012-07-24 @ 11:26:45
URL: http://liivislife.devote.se
Postat av: hiba

omg va duktig :O
förresten fin blogg ni har, älskar att läsa den <3

2012-07-25 @ 01:17:13
Postat av: lina

GUD SÅ DUKTIG DU ÄR!! vilken färg-kod brukar du använda på huden, lr testar du dig bara fram? :)

2012-07-29 @ 12:36:49
URL: http://ropeee.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic