Frida pratar ut...♥

2012-07-01 @ 21:20:59
Men, vad härlig uppdatering vi har haft, right ? Men det är sommar! Man är upptagen och lat! Jag iallfall!
Som förklaring säger jag då     LIVET KOM IMELLAN :)
                                                        ~ William Spetz

Men nu, måste jag berätta något som jag upptäckt! :D
Just nu är det tydligen väldigt populärt med sådana hära virkade, tunna tyger.
OCH JAG ÄLSKAR DET !
Grymt fint! Det känns så sommrigt, förstår ni vad jag menar? ;3
 
Kolla HÄR eller HÄR för exempel !   ÅH DET ÄR SÅ FINT ! 

 
 Updt; Allt det där är ju förstås inte virkat, jag hoppas att ni förstår att jag förstår det.
         Men jag kallar det virkat, för jag vet inte vad man ska kalla det annars D: ...
 

Kommentarer
Postat av: elin

Vart köpte du tröjan?

Hjälp mig bestämma vilken keps jag ska köpa.
http://elinalmquist.blogg.se/?tmp=233639

/ ELin :D

2012-07-02 @ 11:40:05
URL: http://elinalmquist.blogg.se
Postat av: Jag

det kallas spetz??

2012-07-02 @ 19:52:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic