Thunder - boys like girls

2012-07-13 @ 16:20:38
 
Vet inte precis varför jag tycker om åskoväder så mycket?
Kanske för att när Linn och jag var små så brukade vi alltid ha det så himlans myys hemma när blixten tagit strömmen och alla fina värmeljus var framställda!
Riktigt kunde längta efter ett åskväder ibland! hehe...
Kommer ihåg att Linn och jag ( Barn med en väldig fantasi) satt och lekte med Tårkstället ( Där man ställer ren disk om man handtvättar) och våra pennskrin! Himlans skoj kommer jag ihåg att de var :3
 
Har ni några roliga minnen från ett åskoväder? Tycker du att det obehagligt m.m.? 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic