Läskiga D:

2012-06-28 @ 19:58:13
Hej, hallå! Kunde inte logga in på blogg.se as konstigt, fast sen insåg jag att jag hade skrivit fel på mejladressen, haha, lite dum. Nästan hela dagen har jag bara lekt med lilla Stelpa (valpen) helt underbar och gullig är abendsjuk på mig själv. Frida var här, ända tills hennes ena öga svulna och det var så charmigt, tycker ögon kan vara rätt äckliga.
 
Frida och jag var inte fina i ansiktet idag därför vart det så där. Lite halvt läskiga bara.


Kolla in en super fin fan bild som Julia har gjort: http://artpad.art.com/gallery/?m6c2li4nisc  Tack så mycket såå fiint och super snällt av deej !
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Galet snygg blogg! :D

2012-06-29 @ 18:12:19
URL: http://ssannappedersenn.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha,det ser läskigt ut! x3
Ni är tusen gånger finare utan barbie face ^^

2012-06-30 @ 12:56:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic