le me drawing.

2012-06-27 @ 20:55:59
Oj, nu kommer det massa ritnigar. WOOOPPS. Ritat otroligt mycket mer, men vill jag inte lägga ut allt på en gång! :3 
Hihihih, de första 2 teckiningarna som är från 2011 ritade jag med data musen! Lite inpad av mitt 12/13 åriga mig! nu klarar jag knappt ett raktsträck utan min ritplatta! Haha. 
Sandra och jag kände oss för ofixade och trött för att videoblogga idag! :( meeen, när vi kommer tillbaks då lovar jag! Så har in någe att se fram imot! 
 
Glad Onsdag på er alla hej <3

Kommentarer
Postat av: lina

Fina!! Kan du inte visa tips hur man målar och sånt? :)

2012-06-27 @ 22:30:53
URL: http://Ropeee.blogg.se
Postat av: Linnéa

Du ritar JÄTTEBRA!! :O
Kan du inte (som den över sa) lägga ut lite tips?? :)

2012-06-27 @ 23:05:33
URL: http://tretusen.webblogg.se/
Postat av: Sagis :3

OMG,det..det där är otroligt!
Som de över:Lägg gärna upp lite olika bilder du målat och lägg in tips eller guider.

2012-06-30 @ 12:57:54
Postat av: Ellen

Vad du är duktig att teckna :)

2012-07-03 @ 13:33:42
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic