Sjukling...

2012-06-09 @ 11:31:29
GodMorgon, vaknade precis.
Har ont i huvudet, ögonen och halsen + att näsan bara rinner.
Vet inte riktigt hur jag lyckas men på något sätt lyckas jag alltid bli sjukt till saker man inte vill missa!
Jag har till exempel blivit sjuk på halloween, julafton och på nyår.
Är sjuukt jobiigt eftersom jag missar saker jag inte vill missa.
Oftas bli jag sjukare på vinter än sommarna. Förra sommarlovet var jag sjukt 2-3 veckor. Den här vintern var jag sjuk i sex och en halv vecka.
Usch, inte kul.
Ska gå ner från mina svettiga säng och ta lite god frukost :)
Få se vad jag hittar på sen ;)

Kommentarer
Postat av: Awesome fsn

Älskar när det är din bloggvecka! Bara då jag läser er blogg. :) Kan du inte starta en helt egen blogg? Som bara du bloggar i? Skulle va mega super awesome! Ha det gött! Kram. ^^

2012-06-09 @ 11:42:45
Postat av: Sam ~ *

Usch då. :c Krya på dig!

2012-06-09 @ 12:42:12
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Ellen

Krya på dej :)

2012-06-09 @ 14:51:13
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: Ella

hoppas du blir bättre :)

2012-06-09 @ 18:39:13
URL: http://duojagg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic