Tomorrow when the war began

2012-06-11 @ 11:41:35
Har både läst och sätt filmen nu!
Tipsar stark om både och!
Filmen och Boken handlar om hur några ungdomar bestämmer sig för att göra något kul innan sommarlovet är slut och åker därför ut i öken för att tälta.
De blir riktigt förvånade när några krigsplan åker förbi och de börjar ana att något inte stämmer, när de kommer in till stan igen är hela staden uppbrännd och inte en människa syns till...
Boken är action,  lite romans och massor av spännande! :)

Mår riktigt mycke bättre idag! :)
Jätte synd att jag missar skolan idag, vi skulle nämligen baka chokladbollar!
Aja får se om jag orkar gå imorgon eller om jag bara kommer på avslutningen på onsdag :)


Kommentarer
Postat av: amanda östling

Jag har en ny kategori på min blogg - länkbyten

har du över 80 besökare om dagen? då är du perfekt!

släng in en kommentar om du endast har över 80 läsare!



kram

2012-06-11 @ 12:37:44
URL: http://amandaelisabets.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic