Words

2012-06-07 @ 08:21:00
God Morgon!
Har ni sovit sött? Det har jag :)
nope skoja bara. Egentligem sitter jag och skriver det här dagen innan, är alltså ett förberätt inlägg dethär!
Tänkte att jag skulle få sova ut riktigt ordentligt och slippa stressa på morgonen!

För är det inte det bästa!? Att slippa stressa på morgon?
Är så sjuuukt jobbigt och irreterande att behöva stressa!

Imorgon (Idag) är världens hämskade dag för mej :)
Jag ska lämna tillbaks min älskade Mac book dator och kommer inte få see den på heeela sommar lovet :CCCC
URSCH!
Får göra all bloggning och allt på den tröga tjockis datorn jag har hemma :''( AJA EN DATOR ÄR EN DATOR, same same but diffrent, inte.
Hator tjockis datorn, den ska alltid krongla, men looovat att all bloggning kommer vara som vanligt ändå! :)


Kommentarer
Postat av: Vendela :D

Kan ni länka inlägget om KBP som ni vann? Hittar inte :[

♥♥♥

2012-06-07 @ 15:23:38
URL: http://cutiie.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic