Den här måste ni bara se.

2012-05-23 @ 06:54:40


(bilden hittade jag på någon annans blogg, men kommer inte ihåg adressen, så om det nu var så att personen med bloggen ser detta så får den gärna påminna mig, så klistrar jag in en länk! Vill ju inte sno era vackra bilder! c: )


Ser ni bilden över? Den gjorde min dag igår! Så himlans peppande!

Jag blir så glad av att se den. Sjuuuuuuuukt med pepp.  Kolla på den och ta till er, hoppas nu det kan bli en bunt tillsammans med mig då, som går och ler hela idag. För det tänker jag! >:D

Godmorgon förresten... Nu ska Sandra & jag gå ut och ta lite outfits bilder så ni vet att vi inte går nakna idag ;)

Kram sålänge!


Kommentarer
Postat av: Emma.

Får jag kopiera bilden till min blogg? Tyckte den var himla peppande! ^^



- ellerhur! ;)

2012-05-23 @ 19:51:58
URL: http://modebloggen.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic