numera spelberoende

2012-05-12 @ 19:03:45
Heeluu!!
Jag är jätte glad och har det jätte mys! Spelade Division 2 idag med finaste laget och vann! Jippi!
Soory för om ni tycker det är tråkigt att läsa om fotboll, kan förstå att det kanske precis är det roligaste ni vet!

Är jätte glad för jag hittade världens fiinaste app till Android eller Google Play eller vad det nu än heter, finns säkert till app store också, men har ju ingen iphone så kan ju inte kolla :S
Är så himlans fint och nu när jag håller på med det här inlägget hittade jag det på facebook också! Gissa om jag kommer ägna timmar åt det här varje dag :3!

Vad gillar ni mäst för spel? 
Puzzel? Tänka? Äventyr? etc :D ?
Triple Town äe ett beroendeframkallande super sööt puzzel spel! :D


Kommentarer
Postat av: Jasmine

fin blogg , är det enkelt och ha en blogg fyra stycken samtidigt , har ni tänkt på att splittras så att alla fyra får en varsin blogg , ! btw: haft en bra dag ?

2012-05-12 @ 23:33:41
URL: http://nattstad.se/miniijassee
Postat av: Hju

Finns för App store också. ;)

2012-05-13 @ 08:04:19
Postat av: L I N N (www.linnslifeee.blogg.se)

Har det också, men fattar inte vad det går ut på.XD Lust att förklara i ett inlägg eller i en kommentar på min blogg? ;)

2012-05-13 @ 16:46:23
URL: http://linnslifeee.blogg.se/
Postat av: lina

har också det, fattar inte vad man ska göra... :)

2012-05-13 @ 19:05:39
URL: http://limeee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic