Promenix ! :)

2012-05-18 @ 21:57:57
Whoop, uppdatering! Fast, klockan är ju bara 10 i 10... ^^'' ♥

Men ja, har ju fått halsfluss då, får inte träna på minst 5 dar till.
Så bör jag inte anstränga mig fysiskt, vad är då inte bättre än en promenad på 2,5 timme ? :D
Himla härligt var det! Blev lite av en upptäcksfärd :)) 

Men nu ska jag äta massa goda ostbollar och dricka hallonsoda och titta på smoshvideos. ♥ Man måste ju fylla på med kalorier, så att man inte förbrukar för många, right? ;)

Tog flera bilder. Med mobilen dårå och då blir dom inte jättefina ;c
Men ett snabbt och enkelt sätt ätt redigera dem på att att använda sig av mytubo och instagram! ♥
(Där jag förövrigt heter Whombie & fridavaisanen)


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hej!

Du tävlar ju om att bli veckans bloggtips hos mig :)

Jag tänkte passa på att tipsa om att jag kör en länktävling idag, där länkarna delas ut kontinuerligt. Du har även chansen att bli länkad i min meny med en textlänk därigenom.



Att spamma är okej, reglerna finns här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/fa-en-lank-hur-latt-som-helst.html#comment

2012-05-19 @ 13:01:15
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: wilma:)<3

Himla trevligt såg det ut:)

Känns som att du och Alice håller ihop och Sandra och Linn (visst de är ju syskon men ändå) typ att du och Linn inte är med varandra osv. är jag knasig elr är det så?<3

btw: finns mytubo för iphone?:)

2012-05-23 @ 21:23:14
URL: http://stylebywilma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic