Mylovebaket

2012-11-30 @ 16:53:04
 Har fått värsta bästa tipset från en polare! 
Tipset är Mylovebasket som är en sida där man kan gilla kläder, göra fina kollage, och det alldra bästa med det. Alla kan se vad man gillar!
Så nu kan ni alltså få eran chans att se precis vilka kläder som Jag & Linn tycker är alldra finast!
Här har ni Min  lovebasket och här är Linns.
Tyvärr har varken Frida eller Alice införskaffat detta ännu, vi får tjata lite mer... hehe

Här är några av mina senaste Kollage jag satt ihop! På min lovebasket kan ni hitta dem men också vart kläderna kommer från och kostar m.m. !
Varnar att detta är kläder jag i valiga fall inte köper, eftersom många av dem är från kända märken som är lite (MYCKE) dyrare!
Femenine
 
 //Sandra

Kommentarer
Postat av: Felicia

Yeey, mina bröder jobbar med den sidan så fortsätt titta, fortsätt titta ;D ;3 Ha det bra!!! ❤

Svar: aha! Vad kul :)Ha det bra du med! <3
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-12-01 @ 22:59:08
URL: http://felleflisen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic