Ullared shopping.

2012-11-04 @ 11:20:15
HEJ!
Sade ju igår om jag inte minns helt fel att jag ska försöka visa upp allt jag handlat från ullared... Iiii, orkar inte visa allt! :s
Men ni får se de två klädesplagg jag köpte! Super mysiga både två och båda kostade runt 149~169kr. Super bra pris på allt där, men mycket var skit också! köpte t.ex en helt jätte bra kajal för 9kr. HELT SJUKT.

Ska försöka att visa er allt annant smink och sådant i en video på blandveckan. Vet ej om jag kommer ihåg då, ni får påminna mig! ^^
 
///linn
 

Kommentarer
Postat av: clara

ååååh så fin design och header ni har!!!

Svar: Nej men tack! Vad snäll du är!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-11-06 @ 07:27:06
URL: http://cawt.devote.se
Postat av: Cecilius -

Åh, älskar den röda, det ser himla gosig ut!

Svar: Hihi, jag älskar den med! Så himlans mysig och gosig! :3
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-11-06 @ 21:28:30
URL: http://caeciliaphoto.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic