?!??

2012-10-30 @ 11:35:23
HEJ!
Ni anar inte hur slö och trött jag är. BEUHUHP. Har högst rest på mig kanske 5gg idag. INTE OKEY. 
Har egentligen massor med saker att göra. MEN jag är på TOK för slö. Längtar till lunch trots att jag inte är hungrig. Inte alls faktiskt.

Sitter även och kollar på massor med begåvade människor. Alla verkar ha Canon och superobjektiv. Jag har Nikon och orginal objektivet man får med. EH.
Ska iallfall spara lite pengar nu och kanske önska mig ett objektiv i julklapp. 
Är dock inte så insatt i "Kameravärlden" och har ingen aning om vad för objektiv som är till vad och så vidare.
 
Här är dock tre stycken som jag tycker verkar bra. Ett objektiv med låg bländare, ett zoom objektiv & ett makro objektiv. HJÄLP MIG ALLA FOTO INTRESSERADE MED NIKON OM DET FINNS NÅGRA. 

Vilket är erat favvo objektiv. 
 
// Linn

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic