älskar höst men hatar kyla.

2012-10-24 @ 16:54:00
 
Vad heter du? Linn Viktoria Löfholm
Vilket stjärntecken är du? stenbocken
När är du född? 19 Januari 1998
 Hur lång är du? 162cm
Ögonfärg? jadu, lite grön/blå typ? tror jag.. Ehehe.

Skostorlek? 37 1/2 ,38

Hatar i matväg? Förut köttbullar, insåg senast igår att de är lite smaskigt! leverpastej.. Fiskpinnar, Fiskbullar, falukorv och alla andra för tok för tjocka korvar dock inte om de är brända och tunna, ost som luktar illa, mcdonald's cheese börgare.

Favoriter i matväg? BaNaN!! Alla sortes frukt och grönsaker! :))) Tokälska snackar vi om här. Köttfärsås, Vegitariska Vårrullar, orginal vårrullar, torkade äpplen, hemma gjord pizza, vitlök, grönskakskrydda, rösti, müsli, flingor och så skulle jag kunna tänka mig att leva på goda mackor (fullkorn,vanligt,hårt,segt,knäcke... osv)
Älskar förövrigt frukost och mellanmål. <3

Favorit böcker? Frost, hungergames, michelle magorian böcker, vampire academy, house of night, de kallade mig ise, harry potter (!!), twilight, starcrost, the mortal instruments. och en så himlans massa mer.

Favorit filmer? AVATAR! Titanic, HARRY POTTER, madagaskar (hehe), spriderman, the amazing spiderman, beck, wallander. Hatar skräckisar och filmer man får dåligt samvete av.

Favorit plagg? Ååå, de måste nog bli... min ljus beiga kofta som är lite sladdrig. Totalt värt köp!

 

Ojj. Hoppas de är någon stackare som orkade läsa, tycker ni att vi i flamsiiiga borde ha en frågestund? Vill ni ställa några frågor? Lämna en kommentar vett jag!

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Cool design ni gjort :D<3

Svar: tack!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-10-24 @ 18:11:24
URL: http://myy-life.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Hur fick ni till så här på blogg.se med headern? :)

Svar: vi ändrade som vanligt i kodmallen och i stilmallen :)
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-10-24 @ 18:16:02
URL: http://myy-life.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

En sista fråga, på sidan folk gillar er blogg (med facebook) så kan ju ni uppdatera på hemsidan, gör ni det genom er blogg eller loggar ni bara in med facebook och skriver? Det kan inte jag.

Svar: förstår inte riktigt vad du menar :s Men vi kan inte uppdatera bloggen med facebook, vi lägger bara ut bilder där och länkar till vår blogg. så senaste inlägget kommer upp på facebook:en :s
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-10-25 @ 07:21:06
URL: http://myy-life.bloggplatsen.se
Postat av: Anna-Lena Johansson

åååh "de kallade mig Ise" var jättebra tyckte jag!
Den borde uppmärksammas mer. punkt. Hihi

2012-10-28 @ 13:20:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic