Brottom

2012-10-23 @ 20:06:00
Så har vart ute och fotat alltså!
Var mega härligt ljus idag men solen hann försvinna innnan jag tröck mig ut genom dörren :(
Känns väll lite sådär...
 
Var inne på en leksaks affär idag och kände mig som fem igen. Alla fina pärlor och spel. Så färgglada saker.
Mums.
Köpte vit ansikts färg som jag ska ha till på fredag då den coola skolan som vi allihopa på bloggen går i har halloween dag som b.l.a Alice och jag har vart med och fixat!
Känns jätte roligt och har kommit på lite små ideer på hur jag ska klä ut mig... Ni får se på Fredag resultater LOVAR!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-10-24 @ 11:37:56
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic