Glass i stora lass!

2012-10-04 @ 17:36:14
Asså är det värt att göra chokladbollar? Jag vart jääääätte sugen på det, men jag har det så mysigt i soffan fast å andra sidan är jag jätte sugen och sen är det ju faktiskt kanelbullensdag så då är man skyldig till att äta bullar eller typ bollar. Jag tror att det är värt att gå och baka, yes, det är de som kommer hända inom en snar framtid för mig. Men efter som om det är kanelbullens dag tänker jag göra chokladbullar!
 
Tror att jag kommer att lägga ut en bild på resultatet sen !

Haha, lovade min kompis att jag skulle lägga upp de här bilderna i somras men ni såg 
hur det gick!
 
 


 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic