Ögonskugga?

2012-10-02 @ 17:47:00
Något man kan snacka mycket om är ögonskugga? Är det fel att ha ögonskugga på sig när man är 14? 
Ser det konstigt ut m.m.
Mitt svar att om man trivs i ögonskugga och vet hur man ska göra, så såklart kan manha på sig det!
Vad är fel med det?
Själv hade jag ögonskugga på mig idag och trivdes riktigt bra med det faktiskt, dock brukar jag alltid välja toner som inte är så färgstarka utan ganska neutrala p.g.a att jag ser lite ut som en dragqueen annars (nån annan som har samma problem?)
Själv har jag en jätte fin ögonskuggs palett från maybelline som jag haft i något år (heh använder inte jätte mke...) Den har dock inte jätte många neutrala färger så skulle vilja ha en till (heh...)
 
Bilder på ögon från Tumblr
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker EXAKT samma! äälskar att ha ögonskugga och först tänkte jag att jag kan inte ha det nu !? men JO!
:D

Svar: Vad bra! Tycker verkligen det är värt att ha på sig om man känner sig bekväm och fin :D
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-10-02 @ 19:49:00
URL: http://taxitoothemoon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic