Armbands göra

2012-09-18 @ 16:48:19
Armbandet jag kommer ta lite inspiration från kommer från http://fringley.com/ vilket klart en en av de bästa sidor där du kan hitta mega snygga armband!
Kanske ska jag göra en video när jag gör det? kanske skulle de vara lite skoj? :)

Har förövrigt haft Matte och Franska idag. JAG DÖÖÖR vad alla är begåvade på matte förutom jag. 
Nästan alla mina kompisar gjorde klart provet och tyckte det kändes bra medan jag bara han göra knappt halv och fortfarande var osäker på om jag äns gjorde rätt? Urg.
Jag som har pluggat som en gris.
aja, jag ska ta mig fasen visa att jag kan också.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Juste jag har glömt att jag skulle berätta för er att jag har länkat er på min blogg om ni bläddrar ner lite så ser ni det :D

Svar: Åhh vad snällt tack! :DD <3
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-09-18 @ 17:41:56
URL: http://felleflisen.blogg.se
Postat av: ▲L I N N

ååh kommer säkert bli fint! :)

2012-09-18 @ 18:56:14
URL: http://www.linnslifeee.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic