Dagens leende :D

2012-09-06 @ 16:53:29
Japp såhär glad känner jag mig! Lite tröttare kanske än på bilden, men glad är jag :D
Vet inte varför jag är så glad? Känns som om jag går runt med ett stort Framtands Leende hela dagen ( vilket är bra, det är ju alltid bra att lee!) Men vet inte varför? 

Trivs jätte bra i vågit hår för den delen ( om ni undrade asso ) Då behöver jag inte oroa mig för att mitt naturliga hår (som har en väldig tendens till att locka sig) skulle sticka ut mot löshåret...
Funderar dock på att Köpa nya hårförlägningar, vet bara inte om jag har råd.. :S




Kommentarer
Postat av: ▲L I N N

Fin du är :D

2012-09-06 @ 17:13:27
URL: http://www.linnslifeee.blogg.se
Postat av: TheaNova

Hej!
Hur mycket statestik har ni på en dag?

2012-09-06 @ 19:18:23
URL: http://www.TheaNova.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic