Photoshop lektion - 3D bilder

2012-09-28 @ 10:05:11
1. Först måste du öppna bilden som du ska redigera.
2. Vänster klicka på lagert/layer och klicka sedan på "Duplicate layer..."
( Jag ändrade min bild till svartvitt innan jag startade med punkt tre. )
3.Dubbel klicka på de nya lagret/layer du har gjort. Då kommer en runta som heter "Layer style" upp. Klicka på "R" som jag har rödmarkerat i bilden så rutan blir tom. Klicka sedan på OK.
4. Dra lagret/layer åt sidan eller upp eller ner! Då kommer bilden se ut som ovan!  

Kommentarer
Postat av: TOVA

använder ni photoshop elements? om inte vilket photoshop? är ni nöjda med er photoshop? är det något man kan önska sig i julklapp?
SNÄLLA VILL SÅ GÄRNA HA SVAR PPÅ DENNA FRÅGAN!

2012-11-01 @ 22:44:25
URL: http://knasigast.blogg.se
Postat av: TOVA

kan ni svara på min blogg? :)

2012-11-01 @ 22:44:45
URL: http://knasigast.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic