Tidsinställt.

2012-09-01 @ 08:02:00
HEEJJ! JAG ÄR ÄNTLIGEN GLAD! 
Har nämligen beställt en ziperall! Iiiiiii, tycker det ser såå mysigt ut! och nu är det gjort, beställt och klart! Så bör komma efter helgen nån gång nästa vecka! Det var någon "Rea" typ när vi beställde stod på facebook (har gillat dem där) att de 300 första kunderna som uppger rabatt koden "FACESALE" får en valfri Ziperall för bara 500kr! Helt sjukt billigt jöö! Som tur hade sandra & jag tur och fick varsin! Ska förövrigt till våran Gudmor & hennes man idag så kommer inte bli skyhög uppdatering från mig! KRAM SÅLÄNGE.

Kommentarer
Postat av: ▲L I N N

Myyys ;3

Svar: ja! :33
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-09-01 @ 10:02:44
URL: http://www.linnslifeee.blogg.se
Postat av: Nora

Kanske skulle valt en med mer färger men men... :D

2012-09-01 @ 12:34:00
URL: http://www.noraslifeee.blogg.se
Postat av: Felicia

Vilken tur ni hade !! Dem är jättemysiga kan jag lova er ;)

Svar: De tror jag på! ;))
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-09-01 @ 18:49:32
URL: http://felleflisen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic